Welkom bij huisartsenpraktijk de Jong

U kunt hier informatie vinden over de praktijk zoals de openingstijden, afspraken maken, de medewerkers en overige praktische informatie.

Ons team werkt samen met de teams van de huisartsenpraktijk Tuna-Tüzün en huisartsenpraktijk de Voogd. In het praktijkgebouw zijn ook o.a. een fysiotherapiepraktijk, een apotheek, een psycholoog, een prikpunt van het Saltro Huisartsenlaboratorium, wijkverpleegkundigen en andere zorgverleners gevestigd. We werken nauw samen.

De praktijk is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 8.00 tot 17.00 uur.

De praktijk is open voor het inschrijven van nieuwe patiënten, die nog geen huisarts in Zeist hebben en in ons postcode gebied komen wonen.

GRIEPVACCINATIE EN PNEUMOKOKKENVACCINATIE

Patiënten met een indicatie voor een (gratis) griepvaccinatie ontvangen hiervoor rond 25 oktober 2024 een uitnodiging. Dit jaar ontvangen patiënten geboren tussen 1 januari 1961 en 31 december 1964 ook een oproep voor een pneumokokkenvaccinatie. 

Vaccinatiedatum: donderdagmiddag 14 november 2024
Tijdstip: in uw uitnodiging staat het tijdslot waarin u wordt verwacht. 
Locatie: in ’t Volle Hof, het wijkcentrum in het gezondheidscentrum Vollenhove. 

Wilt u graag een griepprik maar heeft u geen indicatie? Dan kunt u via de praktijk een recept aanvragen. De kosten bedragen 15 euro en dienen bij het vaccineren contant betaald te worden. Daarnaast betaalt u voor de het vaccin aan de apotheek.

Meer informatie over de griep kunt u vinden op
https://www.thuisarts.nl/griep/ik-wil-griep-voorkomen 

Meer informatie over de pneumokokkenvaccinatie kunt u vinden op
https://www.thuisarts.nl/prik-tegen-pneumokokken/ik-denk-erover-om-prik-tegen-pneumokokken-te-halen 

Op 14 november: neem uw uitnodiging mee naar de vaccinatie. U krijgt de vaccinatie in uw bovenarm. Draag daarom kleren waarbij u gemakkelijk uw bovenarm bloot kunt maken.

Klachten

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wij stellen het op prijs wanneer u, indien u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen. In dat geval vragen wij u om onderstaand formulier in te vullen of door te sturen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen bij de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt de klachtenfunctionaris bereiken via www.skge.nl

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

Stap 1 van 2
Klacht

Stap 2 van 2
Samenvatting

Klacht

Onderwerp
Naam
E-mailadres
Klacht

Persoonsgegevens die u verstrekt gebruiken wij uitsluitend om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Zie hiervoor ook ons Privacystatement. Door op 'Klacht versturen' te drukken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord